luni, 29 iunie 2015

Limite de credit


Credit = suma maxima de factura acordata Reprezentantului in functie de vechimea in sistem si istoricul achitarii facturilor anterioare.
Aceasta este suma maxima pe care o ai la dispozitie pentru a face comanda. 

LOA (vechimea in Avon - campanii)Valoarea creditului
0-1300 lei
2-3500 lei
4 si peste600 lei
Bun platnic (peste 6)1400 lei

Formula de calcul a limitei de credit: Credit disponibil = Credit maxim – Valoarea facturilor neachitate
Comenzile neachitate se refera la facturile in termen. In cazul facturilor cu termen scadent expirat, pentru onorarea unei noi comenzi este necesara receptionarea fizica in cont a sumei restante.
Reprezentant Bun Platnic = Reprezentantul care achita 6 facturi consecutive fara depasirea
termenului scadent. Mentinerea creditului de Bun Platnic presupune achitarea urmatoarelor facturi la termen. 


Pentru sume mai mari, de exemplu in campania 2 strangi produse de 400 lei (valoare de achitat nu de catalog), se poate face o plata in avans, de 100 lei de exemplu, si atunci poti plasa comanda cu valoare de reprezentant de 400 lei. 
Sau se pot face 2 comenzi, asta daca nu iti afecteaza discountul si nu te intereseaza ca platesti 2 transporturi, si dupa prima comanda achiti suma respectiva pentru a-ti ramane credit suficient pentru cea dea doua comanda.

Fiecare factura are o scadenta de aproximativ 2-3 saptamani (18-20 zile), iar in aceasta perioada se pot face si alte comenzi cu conditia sa nu depasiti limita de credit pe care o aveti disponibila in functie de nivelul la care ati ajuns. 
Nu uitati sa achitati facturile la timp. Acest lucru il puteti face la orice banca sau CEC, paypoint, payzone sau prin transfer bancar daca aveti internet banking. Pentru intarzieri se percep penalizari.
Factura se poate vedea online daca intrati pe internet la urmareste comanda, iar daca doriti sa vina tiparita, trebuie sa dati la profilul tau si sub datele personale veti gasi scris „click aici pentru factura”.

Cel mai simplu mod de a afla lucruri despre comanda, zile de livrare, discounturile pe produse si alte detalii, este sa intrati in pagina voastra de reprezentati si sa cititi acolo, sunt foarte multe detalii care va pot ajuta sa intelegeti cum functioneaza lucrurile.

In cazul in care un Reprezentant este Inactiv timp de mai mult de sase campanii, pentru a-si putea relua activitatea si a plasa comenzi este necesara reactualizarea datelor personale catre Departamentul de Relatii cu Clientii la adresa de mail
repservice.ro@avon.com. 


Daca nu iti achiti facturile la timp si devi rau platnic, iesind astfel din sistem, nu te mai poti reinscrie mai tarziu. Te poti inscrie pe altcineva din familie daca este de acord dar numai daca ai platit deja factura anterioara.